墨问非名

美漫汉化,汉化辅助软件开发

【编剧汤姆·泰勒离开不义联盟】【脸书声明翻译】

汤姆·泰勒,编辑于12月11日上午9:42

正如刚才IGN所公布的,我很抱歉地说,我将离开不义联盟:人间之神系列。

这是我不得不作出的最艰难的决定之一。离开不义就像是在我最喜欢的器官中选择其一割掉。

DC漫画给了我惊人的自由去讲述我想讲述的故事。我热爱不义。我热爱这些人物,我会很高兴地永远写下去。但是第十四章将会是我最后写的一份不义。第十三章和第十四章讲述了一个苦乐参半的超人故事,看起来正是我退出的合适节点。

我想说的是,我为我们不可思议的团队深感自豪,他们使得这本书大获成功。

我最初只被雇佣写十五章故事。当我们刚起步的时候,很多人说我们只不过会是另外一个“来也快去也快”的游戏搭售漫画。两年之后不义仍然长踞着Amazon、iTunes和Comixology最畅销漫画之座,在纽约时报最畅销图书中也占据一席之地,并且我们上周得知了它是现在最受好评的DC漫画。这真是不可思议,我向挑选中我们的书的每一个人表示谢意。

我要离开的原因很简单;我只有一个人。

两年多以前一直到现在我一直在写一本周刊漫画,我把全身心投入到每一章节,每一个人物以及每一画格中。为了我们的粉丝,我的朋友们,我的同事们,和那些配得上好故事的卓越角色们,我一直想要传达并且改善我们每周的系列。

但是,我同时也是[深海]动画系列的共同创作者与首席编剧,这也是每周七天的工作。

我还为一本月刊漫画编剧。

并且,最最重要的是,我是费恩与康纳的父亲,以及梅根的丈夫。他们也是每周都需要我的(笑脸)。

有太多的人需要感谢,但是我特别想感谢三位。首先是我的编辑,吉姆·查德威克。没有他这部系列就什么也不是。为了让这部漫画每周都能完成出版,吉姆做的事绝对是超出常人的。他是一位绝赞的朋友与顶好的编辑。非常感谢你对我的信心以及你提供的超棒的机会,吉姆,同时也感谢你,汉克·科纳兹。我希望很快能再度与你们共事。

第二位我要感谢的人是金莎·巴格利。金莎十年以来都是最先阅读几乎所有我写的东西的人。她是这部系列惊人的拥护者,而且她的建议与支持,对于不义联盟的成功绝对是非常重要。

最后我想要感谢我的孩子,费恩和康纳,以及我的妻子,梅根。非常简单,如果没有梅根在过去两年给我的支持、鼓励、耐心与爱,也就不会有我或者这本书了。

非常感谢,我美丽的女孩。

我想感谢布鲁诺·雷东多,迈克·S·米勒,吉尔米·拉帕克,汤姆·代雷尼克,韦斯·阿尔伯特,雷克斯·楼克斯以及其他所有为这部系列贡献了这么多的人。并且我要感谢幽冥禁地工作室的所有人作出的鼓励以及创建了这个宇宙的努力,我等不及要看看我的朋友布莱恩·不吃辣条(Buccellato:果仁馅的蛋糕)圆满完成这一年以及继续第四年、第五年,他是非常天才的编剧,我很确信我们的系列托付给了合适的人。

并且,不要担心。我已经与我在DC漫画的朋友谈过了我在那里的下一个项目……只要等我的精力再度充沛起来一点。

再见了,超人。再见了,蝙蝠侠。再见了,哈莉。再见了,康斯坦丁。再见了,幽灵……不管你是谁(眨眼笑)。

以及,再见了,黑猩猩侦探。

——————————————————————————————————————————
在脸书下的评论中,粉丝们热情表达了对不义联盟漫画的喜爱,对泰勒的挽留与不舍之意。(还有对不义联盟不再由泰勒编剧的失望和伤心,以及对DC的哀怨之情。)第三年的剧情泰勒打好大纲了,预定24话+年刊。第四年、第五年也会有的。


链接

链接

链接 · 

As just announced by IGN, I’m very sorry to say that I am leaving the Injustice: Gods Among Us series.

This is one of the hardest decisions I’ve ever had to make. Leaving Injustice is like choosing which one of my favorite organs to cut out.
The freedom I’ve been given by DC Comics to tell the stories I wanted to tell in this series has been incredible. I love Injustice. I love these characters, and would happily write them forever.

However, Chapter #14 will be my final Injustice. #13 and #14 tell a bittersweet Superman story that seems like the right place for me to exit.

I want to say that I am so damn proud of our incredible team who have made this book the success it is. 
I was originally hired for 15 chapters. When we began, many said we would “just be another game tie-in that came and went”. Two years later, and Injustice is still consistently the highest selling comic on Amazon, iTunes and Comixology, a #1 New York Times Bestseller and, we learned last week, currently the most well reviewed DC Comic. This is incredible, and I thank each and every single one of you who has picked up our book.

The reason I’m leaving is simple; I’m only one person. 
I’ve been writing a WEEKLY comic for over two years now and I have put my all into every chapter, every character, and every panel. 
I have wanted to deliver and improve every week on our series for our fans, my friends, my colleagues, and for the great characters who deserve great stories. 
However, I am also the co-creator and lead writer of The Deep animated series, which is a 7 day a week job. 
I write another monthly comic. 
And, most importantly, I am the father of Finn and Connor and the husband of Megan. They need me weekly too smile emoticon

There are so many people to thank but I want to thank three in particular. The first is my editor, Jim Chadwick. This series would be nothing without this man. Jim has done absolutely superhuman things to get this out the door every single week. He is a great friend and a great editor. Thank you for your faith in me and for this incredible opportunity, Jim, and to you, Hank Kanalz. I hope to work with you again very soon. 
The second is Kym Bagley. Kym reads almost everything I write before anyone else in the world and has done so for about ten years. She has been an incredible champion of this series and her advice and support has been absolutely vital to Injustice’s success. 
Lastly, I want to thank my children, Finn and Connor and my wife, Megan. Quite simply, I would not exist, and this book would not exist, without the support, encouragement, patience and love that Megan has given me over the last two years. 
Thank you, my beautiful girl.

I want to thank Bruno Redondo, Mike S Miller, Jheremy Raapack, Tom Derenick, Wes Abbott, Rex Lokus and everyone else who has contributed so much to this series. And thanks to everyone at NetherRealm for all their encouragement and creating the universe. I can’t wait to see how my friend, Brian Buccellato, wraps up the year and continues on into years four and five. He's a damn talented writer and I'm sure our series is in very safe hands.

And, don’t worry. I’m already talking to my friends at DC about what my next project will be there... once I’ve recharged my batteries a bit.

Goodbye, Superman. Goodbye, Batman. Goodbye, Harley. Goodbye, Constantine. Goodbye, Spectre... whoever you are wink emoticon
And goodbye, Detective Chimp.




评论

© 墨问非名 | Powered by LOFTER